1 106 ₴
Група INA (INA-Schaeffler KG, Herzogenaurach, Germany) — одна з небагатьох приватних підшипникових компаній у світі була заснована в 1946 році в невеликому німецькому містечку Херцогенаурах двома братами, докторами наук Вільгельмом і Георгом Шефлерами. Група почала свою діяльність, як підприємство з виробництва дерев'яних виробів, позаяк у перші післявоєнні роки в Німеччині було заборонено оброблення металу. Після зняття обмежень Спостерігальною Советою, 1949 року це підприємство почало виробляти голчасті підшипники, орієнтуючись на попит, який тоді був спричинений відроченими підприємствами автомобільної промисловості та машинобудування. Георг Шефлер винайшов голчастий підшипник без кілець і це дало змогу компанії постачати свою продукцію в багато галузі промисловості. Надалі були освоєні вироблення кулькових і роликових циліндричних підшипників кочення, а з 1955 року й елементів лінійного переміщення. З 1971 року INA розвиває виробництво автомобільних компонентів — елементів гідравлічних і механічних приводів клапанів. Під час розроблення та виробництва своєї продукції група використовує найсучасніші методи, як-от кінематичний і динамічний аналізи, а також аналіз кінцевого продукту. Група INA зареєструвала понад 6300 патентів, 2000 з яких зараз у силі. Основний «конек» фірми — це виробництво голчастих підшипників, лінійних напрямних і спеціальних підшипників. Виробнича база становить понад 40 заводів, які розташовані в промислово розвинених країнах світу. У січні 2004 року INA Holding Schaeffler KG (INA) відмовилися від планів з спільної з американською страховою компанією American International Group (AIG) придбання другого найбільшого в Європі виробника високоточних підшипників SNFA (Франція). Єврокоміссія виступала проти цієї угоди, оскільки вона дала змогу компанії INA зайняти домінантне положення на європейському ринку високоточних радіально-пористих кулькопідшипників. Зараз INA має провідний європейський виробник антифрикційних підшипників — компанію FAG, яку придбала 2002 року й у такий спосіб вийшла на друге місце у світі з виробництва підшипників. Єврокоміссія прийшла до висновку, що придбання й другого найбільшого постачальника аналогічної продукції дасть змогу компанії INA зайняти домінантні позиції у відповідному секторі ринку. Ні шведський виробник SKF, ні японська компанія NSK не змогли б стати значущими конкурентами для INA.
Основні атрибути | |
---|---|
Сумісність з маркою | Volkswagen |
Марка | Volkswagen |
Сумісність з моделлю | Caddy |
Модель | Caddy |
Серія | CADDY III (2K, 2C) 2004- |
Виробник | INA |
Країна виробник | Німеччина |
Сумісність | Seat ALTEA (5P1) 2004-, Audi A3 Sportback (8PA) 2004-2013, Volkswagen PASSAT Variant (3B6) 2000-2005, Audi A4 Avant (8E5 B6) 2001-2004, Audi A4 Avant (8ED B7) 2004-2008, Skoda OCTAVIA (1Z3) 2004-, Volkswagen GOLF VI (5K1) 2008-2013, Seat LEON (1P1) 2005-2012, Audi A4 (8D2 B5) 1994-2001, Volkswagen TRANSPORTER T5 2003-, Skoda OCTAVIA Combi (1U5) 1998-2010, Seat IBIZA IV (6L1) 2002-2009, Seat ALTEA XL (5P5 5P8) 2006-, Volkswagen BORA (1J2) 1998-2005, Volkswagen JETTA IV (162) 2010-, Audi A4 Avant (8D5 B5) 1994-2001, Volkswagen JETTA III (1K2) 2005-2010, Volkswagen POLO (9N_) 2001-2012, Volkswagen CADDY III (2K 2C) 2004-, Audi A3 (8P1) 2003-2012, Skoda FABIA Combi (6Y5) 2000-2007, Seat IBIZA III (6K1) 1999-2002, Skoda OCTAVIA (1U2) 1996-2010, Volkswagen GOLF IV (1J1) 1997-2005, Skoda FABIA (6Y2) 1999-2008, Audi A4 (8E2 B6) 2000-2004, Audi A4 (8EC B7) 2004-2008, Volkswagen GOLF V (1K1) 2003-2009, Skoda OCTAVIA Combi (1Z5) 2004-, Volkswagen PASSAT Variant (3B5) 1997-2001, Seat LEON (1M1) 1999-2006 |
Код запчастини | 531 0203 20 |
Стан | Новий |
Основні | |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Тип | Ролик |
Тип запчастини | Оригінал |
Об'єм двигуна | 1.6 |